kurz je určen pro:
zájemce o vzdělávání v oblasti marketingu, marketingové asistenty a všechny, kteří se při své práci setkávají s marketingem. Předběžné znalosti nejsou požadovány.
absolvent získá:
orientaci v marketingové terminologii a koncepci,
výchozí znalosti potřebné pro systematické utváření a řízení marketingových procesů ve firmě,
přehled o významu a činnosti marketingu ve vazbě na ostatní funkční oblasti firmy,
schopnost využívat základní nástroje marketingu.
popis:
Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí získat solidní základy marketingu nebo si potřebují doplnit moderní pohled na tuto problematiku.
Obzvláště velký přínos má pro pracovníky prodeje na všech stupních a ostatních oddělení, které spolupracují s marketingem. Intenzivní tréninkový program s velkým množstvím praktických příkladů Vás provede marketingovou filozofii, naučí Vás pracovat s marketingovými analýzami a přispěje, abyste aplikací marketingových postupů zlepšili působení Vaší firmy. Kurz vytváří vynikající základy pro další vzdělávání v oblasti marketingu a prodeje.
obsah:
Základní pojmy a nástroje
Marketing jako funkce a koncepce
Aplikační oblasti marketingu a jejich specifika
Marketingové řízení a plánování na strategické i operativní úrovni
Marketingové analýzy a SWOT analýza
Výzkum trhu a marketingové informace
Strategie a segmentace trhu
Produktová, cenová, distribuční a komunikační politika
Implementace strategie
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003