kurz je určen pro:
manažery firem odpovědné za marketing, komunikaci a strategické rozhodování, pracovníky reklamních agentur, brand a produkt manažery, marketingové specialisty a ostatní zájemce z oblasti obchodu a prodeje. V kurzu se předpokládá základní znalosti marketingu.
absolvent získá:
znalosti týkající se brandingu a schopnost plánování a vyhodnocování přínosu značek,
podněty pro tvorbu vlastní strategie značky a praktické příklady úspěšných značek,
nástroje, které pomohou upřesnit umísťování značek a prosazovat je účinně všemi složkami marketingového mixu.
popis:
V éře globalizace je brand management nástroj nejvyššího strategického významu, na jehož realizaci se spolupodílí prakticky všechny složky firmy.
V tréninkovém programu se střídá výklad zkušeného lektora s praktickými cvičeními a příklady "best practices" z oblasti řízení značek. Brand management je výchozím bodem pro úspěšné změny ve firmách a institucí. Hodnota značky je vizitkou Vašeho úspěchu. Pečujete o své značky opravdu systematicky a plánovitě?
obsah:
Co je značka a jak se buduje
Jak se dá měnit vnímání značky
Image, positioning a repositioning
Význam značky a její vztah produktu
Role značek v portfoliu,
Rozhodující faktory pro úspěšnost značky
Umísťování (pozice) značky
Plánování a strategie značky
Zavádění značek a její komunikace
Problematika registrace ochranných známek a autorská práva
Strategická analýza značek
Systém implementace značky
Proces řízení značek
Hodnota značky a její měření
Případové studie
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003