kurz je určen pro:
účastníky, kteří mají zkušenosti z komerční praxe v oboru nebo absolvovali kurz CIMA A, či jiný typ marketingového vzdělávání adekvátního rozsahu.
absolvent získá:
praktické dovednosti a zkušenosti v oblasti marketingového rozhodování a práce s marketingovými analýzami,
znalosti pro komplexní navržení strategie firmy a posouzení finančních dopadů,
schopnosti řešit marketingové úkoly firmy na strategické úrovni včetně jejich implementace,
možnost získat certifikát CIMA po absolvování závěrečné zkoušky u Českého institutu pro marketing CIMA.
popis:
Řešíte problémy strategického charakteru? Potřebujete optimalizovat nabídku produktů a služeb? Je zapotřebí koordinovat větší množství marketingových a prodejních aktivit? Nejste si jisti volbou strategie a jejími finančními dopady? Připravujete plán a pracujete s analýzami? Chcete dále rozvíjet pracovníky v oblasti marketingu? Odpovědi na tyto otázky přináší dlouhodobý kurz CIMA-B, který navazuje na znalosti získané v kurzu CIMA-A. Svým pojetím je zaměřen na střední a vyšší úroveň managementu. V průběhu tréninku je kladen velký důraz na praktické aplikace získaných dovedností. Kurz je rovněž možné ukončit zkouškou platnou v EU. Používáme aktualizované studie a nově upravené materiály. Účastníci pracují s PC a simulačními programy.
obsah:
Marketingový výzkum trhu
Analýza a interpretace dat
Finanční aspekty marketingového rozhodování
Rozpočtování
Použití marketingových modelů a nástrojů
Počítačová podpora marketingového rozhodování
Mezinárodní marketing
Organizace a interní analýza
Strategické plánování a portfoliové modely
Analýza SWOT a formulace ústředního problému
Konkurenční výhoda a marketingová strategie
Implementace a kontrola marketingového mixu
Marketingový audit a kontrola
Simulace marketingového rozhodování
Závěrečné opakování a zkouška
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003