Rozvoj strategických dovedností - workshop (seminář), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vytváření a sdílení vize, hodnot, cílů, strategických postupů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    56548

Popis kurzu na míru Rozvoj strategických dovedností - workshop (seminář), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vytváření a sdílení vize, hodnot, cílů, strategických postupů

Má již Vaše firma strategii nebo právě před jejím vytvořením stojí? Manažeři, kteří se snažili využít strategického přístupu k řízení firmy se již přesvědčili, že nestačí, když mají znalosti a dovednosti jen oni sami. Přesvědčili se, že tyto znalosti musí být sdíleny a že základní znalosti a dovednosti z oblasti strategie potřebují všichni pracovníci firmy, kteří se mají spolupodílet na efektivním zavádění a realizaci strategie firmy. Náš seminář nebo workshop je určen právě těmto manažerům a dalším pracovníkům, kteří budou strategii spoluvytvářet, sdílet a realizovat. Po absolvování našeho programu budou rozumět tomu, co je to strategie, co obsahuje, jak se tvoří, budou znát základní strategické analýzy, základní typy strategie a způsoby vyhodnocování realizace strategie.
Obsah pro manažery:
Stanovení strategického období
Určení segmentu trhu a produktů
Analýza tržního okolí
Analýza silných a slabých stránek podniku, včetně formulace jeho specifických předností
Vize podniku (představa o budoucí podobě podniku; hypotézy a scénáře budoucího vývoje; strategické rozhodnutí o tempu růstu tržeb)
Formulace strategických cílů (tržní, ekonomické; personální)
Hlavní strategické operace
Volba typu a varanty strategie, definování metrik a zpětnovazebních mechanizmů pro vyhodnocování

Tandem Manažer - Asistentka nemůže fungovat, pokud asistentky, a případně další pracovníci, nebudou mít představu o tom, co to je strategie, a jak podporovat svého nadřízeného a strategické procesy ve firmě, aby mohlo dojít ke sdílení cílů, informací, hodnot, a priorit, a tím i společnému „tahu na branku“. Tento program napomůže sdílení a realizaci strategie ve Vaší organizaci.
Obsah pro sekretářky a nemanažery:
Co má asistentka společného se strategií firmy, potřebné znalosti a dovednosti asistentky
Obsah strategie
Vize - její formulace, sdílení, příklady; hodnoty; principy – význam pro firemní kulturu
Analýza vnitřního prostředí (silné a slabé stránky, specifické přednosti); analýza vnějšího prostředí (trhu, konkurence - příležitostí a hrozeb)
Základní typy strategií; strategické cíle, střednědobé cíle, krátkodobé cíle (parametry cílů)
Plán implementace strategie
Způsoby pravidelného vyhodnocování toho, jak se společnost přibližuje ke svým strategickým cílům