Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    56547

Popis kurzu na míru Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)

Firma, která chce být úspěšná, musí umět oslovit nejen rozum svých klientů, ale především získat jejich náklonnost, jejich srdce - působit na jejich pocity. Kvalitní produkt již nestačí, zákazník se především rozhoduje na základě svých celkových pocitů. Manažeři byli doposud vzděláváni a vedeni tak, aby dokázali rozhodnout rozumově, ale pracovat s pocity se neučili. Náš trénink doplněný výkladem, pomůže Vašim pracovníkům více vnímat pocity a vytvářet „pocitové strategie“- řídit pocity druhých lidí.
Obsah:
Role a poslání emoční inteligence (EQ) v našem soukromém i pracovním životě
Emoční negramotnost
Emoční gramotnost - tři lekce emoční gramotnosti
Emoční síla firemní kultury
Cílené vytváření emoční atmosféry ve firmě
Vytváření „pocitových strategií“ - cílené působení na pocity klientů
Jak si určíte svůj emoční typ