Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Rozvoj emočních dovedností - trénink (semináře), pro manažery, asistentky a další pracovníky, rozvíjející dovednosti vnímat pocity klientů a vytvářet „pocitové strategie“ (řídit pocity druhých lidí)
Firma, která chce být úspěšná, musí umět oslovit nejen rozum svých klientů, ale především získat jejich náklonnost, jejich srdce - působit na jejich pocity. Kvalitní produkt již nestačí, zákazník se především rozhoduje na základě svých celkových pocitů. Manažeři byli doposud vzděláváni a vedeni tak, aby dokázali rozhodnout rozumově, ale pracovat s pocity se neučili. Náš trénink doplněný výkladem, pomůže Vašim pracovníkům více vnímat pocity a vytvářet „pocitové strategie“- řídit pocity druhých lidí. Obsah: Role a poslání emoční inteligence (EQ) v našem soukromém i pracovním životě Emoční negramotnost Emoční gramotnost - tři lekce emoční gramotnosti Emoční síla firemní kultury Cílené vytváření emoční atmosféry ve firmě Vytváření „pocitových strategií“ - cílené působení na pocity klientů Jak si určíte svůj emoční typ