Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak se vytváří věrný v lepším případě závislý klient na organizaci.
Co Vám nabízíme:
* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta. * Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech. * Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům. * Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.