Řízení vztahů se zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    546583

Popis kurzu na míru Řízení vztahů se zákazníky

Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak se vytváří věrný v lepším případě závislý klient na organizaci.

Co Vám nabízíme:

* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta.
* Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech.
* Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům.
* Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.