Obchodní dovednosti (prodej, nákup)
Úvod do hodnotného prodeje. „Proč chce firma nejlepší prodejce?“
Struktura prodejního rozhovoru. Standardní zahájení a alternativní varianty.
Techniky přijetí zákazníkova požadavku.
Verbální komunikace - oslovení, „prolomení ledů“, první dojem.
Neverbální komunikace - aktivní přístup, image, řeč těla.
Zjišťování potřeb a situace zákazníka.
Uvádění otázek, parafrázování.
Aktivní aslouchání a mentální modely. Otázky - otevřené, uzavřené, strategie pokládání.
Typologie zákazníků - dělení, znaky, využití.
Námitky - proč přicházejí, nejčastější námitky.
Technika pro snadné překonávání námitek ve 4 krocích.
Metoda FVU - fakt, výhoda, uzávěr.
Nabídka řešení, výhody jež přesvědčí .
Prodejní proces, kupní signály. Techniky uzavírání prodeje, jak si říci o prodej.
Rekapitulace a shrnutí v prodejním rozhovoru.
Poslední pozitivní dojem.