Orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    537338

Popis kurzu na míru Orientace na zákazníka

* Péče o zákazníky po telefonu
Zvýšení profesionality a efektivnosti telefonních hovorů s klientem. Uvědomění si svojí role v péči o klienty jako fáze obchodního cyklu. Osvojení si nových technik a přístupů při telefonování. Získání návyků pro efektivní a cílené vedení jednání po telefonu. Zvládání stížností a reklamací.

* Péče o zákazníky při osobním jednání
Zvýšení profesionality a efektivnosti osobního jednání s klienty. Získání návyků pro efektivní a cílené vedení hovoru. Zdokonalení se ve zjišťování informací. Osvojení si asertivního přístupu při osobním jednání s klienty. Zdokonalení se ve zvládání náročných situací, stížností a reklamací.