* Vedení, řízení a motivace
Účastníci se zdokonalí ve vedení, řízení a motivování pracovníků, zdokonalí se v efektivní komunikaci manažera a v delegování úkolů.
* Selfmanagement
Účastníci se naučí efektivněji pracovat s vlastní motivací a maximálně využívat svůj potenciál.
* Time Management
Účastníci se naučí lépe si organizovat svůj čas, zdokonalí se ve volbě priorit a definování cílů. Zároveň se naučí rozpoznávat své silné a slabé stránky a využívat svých předností v komunikaci s okolím. Připomenou si i principy, výhody a úskalí delegování úkolů a naučí se optimálnímu využívání tohoto významného manažerského nástroje.
* Vedení týmu a týmová spolupráce
Účastníci si osvojí principy a podmínky efektivního fungování pracovních skupin a týmů a zdokonalí se v dovednostech souvisejících s budováním a řízením úspěšných týmů.
* Vedení porad
Účastníci se zdokonalí v přípravě na porady, naučí se efektivní komunikaci při pracovních poradách, zdokonalí se ve vedení či facilitování, naučí se jednat s problémovými typy účastníků. Naučí se efektivně využít čas určený pro poradu.
* Koučování zaměstnanců
Účastníci se zdokonalí v jednom z nejnáročnějších manažerských přístupů, jehož zvládnutí však napomáhá rozvoji všech zúčastněných. Naučí se techniky koučování a také jak vést diskusi s koučovaným.
* Hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotícího pohovoru
Účastníci se naučí jak vést hodnotící pohovor, jak jej využít pro zvýšení motivace a spokojenosti podřízených, k postupnému zvyšování kvality pracovních výkonů i dosahování stále náročnějších cílů.
* Výběrové řízení, vedení výběrového pohovoru, nábor nových zaměstnanců
Účastníci se naučí, jak strukturovat výběrové řízení, jak vést výběrový pohovor, efektivně klást otázky a vyhodnocovat výsledky pohovoru.
* Řízení adaptačního procesu nových zaměstnanců
Účastníci se naučí optimalizovat adaptační proces jehož cílem je podchytit motivaci a maximalizovat efektivitu výkonu nových zaměstnanců.
* Facilitace a vedení pracovních setkání
Účastníci si osvojí principy správného a efektivního vedení pracovního setkání. Natrénují si roli facilitátora. Naučí se definovat cíl a zabezpečit účelovost porady. Získají dovednosti při řešení problémových situací a smysluplného hospodaření s časovými možnostmi.