Strategie řízení obchodních příležitostí, zákazníků a teritoria.
Školení učí účastníky zmapovat si zákazníka, aktivity konkurence a vlastní pozici v obchodní příležitosti. Na základě setříděných dat pak stanovit optimální prodejní strategie. Účastníci se učí nalézt slabá a silná místa ve vztahu k jednotlivým zákazníkům a přijmout adekvátní opatření.
Solution Selling definuje posloupnost kroků prodeje, jejich nezbytnost a popisuje dopady na prodej, pokud jsou některé kroky prohozeny nebo zcela nynechány. Učí chápat procesy na straně zákazníka a produktivně je využívat.
Target Account Selling učí pohybovat se v zákaznickém prostředí. Jako základní nástroj používá organizační schéma zákazníka. Jednotlivým osobám přiřazuje mix parametrů, který umožní zvolit cílené chování a strategický přístup.
Obsahem kurzu je:
Způsob školení:
Teorie + trénink
Aktivity na straně účastníků cca 60%
Řešení konkrétních obchodních případů