PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru

Popis kurzu na míru PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

ÚVOD
Kurz profesionální telefonické komunikace včetně Mystery Callingu je zaměřen na nácvik konkrétních situací při komunikaci po telefonu v obchodním styku.

URČENO
zejména obchodním zástupcům a dalším klientským pracovníkům, pro které je telefonická komunikace důležitým pracovním nástrojem
(např. k získávání nových potenciálních klientů, sjednávání schůzek, získávání informací pro obchodní případy, k efektivní komunikaci s obchodními partnery)

CÍL
vstupní analýzou (Mystery Callingem a dalšími metodami) získat zpětnou vazbu o úrovni telefonické komunikace a o silných a slabých stránkách telefonujícího při vedení telefonických hovorů
naučit se standardům telefonické komunikace
vylepšit dovednosti efektivně a úspěšně komunikovat po telefonu
profesionálně zvládat příchozí i odchozí telefonáty a získat klienta

OBSAH

ÚVOD
Představení, seznámení s cíli a programem kurzu
Očekávání účastníků od kurzu
V jakých situacích a s kým komunikujete po telefonu? (diskuse)

ZÁSADY A PRAVIDLA TELEFONICKÉ KOMUNIKACE
Specifika telefonické komunikace (srovnání s osobní a písemnou komunikací)
Pyramida telefonické komunikace: kroky vedoucí k úspěchu
Akustická vizitka - hlas a jeho působení

PŘÍCHOZÍ VOLÁNÍ A ODCHOZÍ HOVORY
Standardy telefonické komunikace (pozdrav, představení, nabídka pomoci)
Příprava a scénář odchozího hovoru (jak se připravit a čím začít), cíl hovoru a způsob jeho dosažení
Jak si dohodnout po telefonu schůzku s klientem nebo vzbudit zájem o produkt, řešení aj. (zásady telemarketingu)

NÁCVIK VEDENÍ HOVORU, ZÁZNAM A DOPORUČENÍ PRO ZLEPŠENÍ
Čeho se vyvarovat při telefonování? Nejčastější chyby
Jak poznat a reagovat na obavu, nechuť či agresi po telefonu
Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu

ZÁVĚR KURZU
Zpracování akčního plánu: Co mě zaujalo a co budu uplatňovat v praxi; Anketa účastníků

AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ  - 3 modulový trénink telefonické komunikace
1.10. - 26.10. - 1.11. 2018 


METODY
Mystery Calling nebo elektronická analýza dosavadních zkušeností účastníků v oblasti vedení telefonických hovorů (odchozí i příchozí hovory)

Praktická cvičení dle zjištěné úrovně komunikačních dovedností a potřeb účastníků

Skupinový interaktivní trénink a následný praktický workshop (follow-up)

Hodnocení programu účastníky a doporučení lektora k dalšímu rozvoji účastníků v oblasti soft skills

Před realizací skupinového tréninku analýza stávající úrovně komunikačních dovedností účastníků při telefonování formou Mystery Callingu. Jedná se o efektivní metodu, jak pomocí simulace reálného hovoru se zákazníkem zjistit aktuální schopnosti účastníků (silné a slabé stránky) při vedení telefonického rozhovoru.
Je také možné provést náslech hovorů budoucích účastníků (vždy po dohodě). Účastníci jsou předem informováni o průběhu a důvodech monitorování hovorů k jejich použití (analýza vzdělávacích potřeb).
Součástí kurzu jsou praktická cvičení, nácvik vedení hovoru s použitím záznamu (zvukového či video) - jeho rozbor a doporučení pro další rozvoj.

LEKTOR
lektorka a trenérka komunikačních dovedností s praxí supervizora v Call centru.

KONTAKTY
Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.