Účel
• Přispět k celkové profesionalitě manažera
• Naučit se sebevědomě vystupovat
• Posílit image manažera
• Přijmout zásady vhodného oblékání
Metody.
• Jednodenníseminář po 7 hodinách
• Skupiny po 15-18 lidech
• Certifikovaní lektoři v oblasti business protokolu a společenské etikety
Obsah:
• Manažer není anonymní osoba; zásady představování, podávání rukou, vizitky, tykání, vykání atd.
• Slova jsou jen část komunikace ;komunikace verbální a neverbální komunikace, co o nás prozradí řeč těla I profesionál musí být gentleman, zásady společné chůze, , umění naslouchat, čistota jazyka, řeč
• Restaurace s jejími přednostmi i nástrahami, objednávání, konzumace, placení
• U stolu, na stole i pod stolem; zásady správného stolování, praktický nácvik stolovacích dovedností, dámy, víte si rady s kabelkou?
• Halóó je od slova Dobrý den; zásady telefonování, představování, ukončení hovoru, vzkazy a hlasové schránky, mobilní telefony
• Když se řekne banket; společenské podniky, druhy společenských podniků, předepsané oblečení, zasedací pořádek, pozvánky
• Dar nebo úplatek, květiny,dary
Odborný grant:
PhDr. Silvia Matějová