CÍL
Komunikace je základ každého jednání. Schopnost úspěšně komunikovat s různými typy lidí, zvládat své emoce, schopnost adekvátní reakce a řada dalších komunikačních dovedností tvoří spolu s profesionální prezentací základní předpoklady úspěšnosti v mnoha oborech - zejména v managementu, obchodě, v médiích či personalistice.
METODY
Kurz probíhá formou praktického tréninku; účastníci budou pracovat ve skupinách a řešit modelové situace, součástí výcviku bude i videotrénink, aby každý mohl zhodnotit své jednání. Posluchači obdrží písemné pracovní materiály.
FORMA
2 denní kurz -16 vyuč. hodin
OBSAH
Principy a strategie komunikace a úspěšného jednání s lidmi
Základní komunikační dovednosti
Umění naslouchat, kladení otázek, vedení rozhovoru
Asertivní komunikace
Typologie v komunikaci a komunikační schémata jednotlivých typů
Komunikace verbální a neverbální (poznání řeči těla)
Základy prezentačních dovedností