Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určeno: určeno všem pracovníkům, kteří se chtějí zdokonalit v komunikování
Schopnost komunikace chápeme jako klíčovou managerskou dovednost. Pokud ovšem dojde k proškolení celého týmu, pak se investovaná hodnota několikanásobně zvyšuje. V komunikaci nejde jen, aby bylo sdělení řečeno, ale aby mu bylo nasloucháno a v neposlední řadě, aby bylo kvalitně dekódováno.
Cíl: zlepšit podnikovou komunikaci a tím zefektivnit procesy řízení a výkonnost. Pochopit principy komunikace, které umožňují zavést a udržet efektivní a pozitivní pracovní a osobní vztahy.
Obsah:
* Základní komunikační axiomy * Verbální a neverbální komunikace * Chyby v komunikaci * Dvojná vazba * Základní komunikační schéma * Nácvikové situace * Stanovení oblasti zlepšení * Kontrola stanoveného cíle * Modelové situace * Zpětná vazba