CÍL
Získání nejnovějších poznatků a praktických návyků v oboru s důrazem na moderní motivační a percepční přístupy, personální marketing a řízení pracovního výkonu. Osvojení velmi efektivní koncepce personální práce zahrnující hodnocení, odměňování, vzdělávání pracovníků a posilující účast pracovníků na řízení a vytváření dobrých pracovních vztahů v organizaci.
URČENO
pro personalisty, HR managery, podnikatele a majitele menších firem bez HR odd.
METODY A FORMA VÝUKY
Přednášky, diskuse, praktické aplikovatelné poznatky, řešení případových studií.
Kasuistiky a trénink.
Rozhovory s aktivizačními otázkami, které strukturují myšlení, mobilizují energii k rozhodnutí a nachází strategie zvládnutí problému.
2denní workshop
OBSAH
o Vytváření a analýza pracovních míst, personální plánování
o Personální marketing
o Psychologické aspekty personální práce
o Pohovory – přijímací, hodnotící, motivační, vytýkací
o Hledané kvality a firemní kultura
o Adaptační proces
o Řízení pracovního výkonu a hodnocení pracovníků
o Vzdělávání a rozvoj pracovníků
o Motivační program podniku
o Odměňování pracovníků
o Pracovní vztahy
o Rozbor závěrečných případových studií