Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru 11i Oracle Payables Fundamentals
Description
In this course, participants learn how to set up and use Oracle Payables to manage the accounts payable process. Participants learn how to manage suppliers, process invoices as well as payments and generate key reports. Participants also learn how to approve invoices for payment, process stop and void payments, setup bank accounts and process payment batches. Finally, the students learn how to close accounts payable periods and transfer accounting details to the general ledger.
Participants will learn how the Payables application fits into Oracle's e-Business Suite of applications. This is accomplished through a series of tutorials, supplemented with hands-on exercises.
Describe how the payables process fits into the Oracle eBusiness suite of applications Import/Enter invoices and invoice distributions Identify Payables integration points Define suppliers and supplier sites Apply prepayments and advances Identify key reports
Objectives
Understand the Payables process flow within the Oracle eBusiness suite of applications Identify the key areas in the Payables process Understand how Oracle products use supplier information Import invoices or invoice information to create invoices in Payables Enter invoices using Quick Invoices Use the Payment Workbench Set up bank accounts Enter expense report templates Apply advances Set up credit card programs Describe the period closing process in Payables and Purchasing Reconcile accounts payable transactions for the period Set up supplier tax information Identify tax types, tax codes, and tax groups Identify the withholding tax process Process automatic withholding tax invoices
Topics
Dodavatelé Jak produkty Oracle používají informace o dodavatelích Postup výchozích hodnot Struktura záznamu dodavatele Informace o dodavateli - obecné oblastní, klasifikační oblastní, oblast EDI atd. Nastavení sídla dodavatele a informace o sídle dodavatele Údržba informací o dodavateli a sídle dodavatele Sloučení dodavatelů Volby - skupina aplikací Financials, modul Payables (Závazky), vyhledávací kódy, profily
Od nákupu po zaplacení v modulu Purchasing (Nákup) - přehled Cyklus Od nákupu po zaplacení Procesy modulu Purchasing (Nákup) - přehled Žádanky - přehled Proces objednání v modulu Purchasing (Nákup) - přehled Proces příjmu - přehled Integrace modulu Purchasing (Nákup) - přehled
Cyklus Od nákupu po zaplacení - přehled Integrace aplikace - přehled Oracle - proces Od nákupu po zaplacení Žádosti o cenovou nabídku a cenové nabídky Žádanky Dodavatelé Nákupní objednávky Příjem Fakturace a platba
Od nákupu po zaplacení v modulu Závazky - přehled Cyklus Od nákupu po zaplacení Procesy modulu Závazky - přehled Fakturace - přehled Platby - přehled Integrace modulu Payables (Závazky) - přehled Otevřená rozhraní modulu Payables (Závazky)
Faktury Faktury Cyklus Od nákupu po zaplacení Procesy modulu Payables (Závazky) Zadávání dávek - přehled Plánování plateb - platební kalendář Rozkontace faktur Metody zadání rozkontace Nákupní objednávky
Platby Platba faktury - přehled Definování bank a bankovních účtů Ručně zadaná platba - přehled Vytvoření rychlých plateb Úpravy platebních dávek Zpracování pozastavených plateb Správa požadavků na hotovost Interní kontrolní parametry
Závěrka Závěrka - přehled Běh kontroly schválení a odstranění blokování Převod a kontrola Zavření období v modulu AP Odeslání deníkových položek do hlavní knihy Párování položek v modulech AP a GL Účtování s časovým rozlišením Zúčtování hotovosti