Cílem je osvojit si dovednost efektivně komunikovat s různými typy lidí a adekvátně reagovat při řešení problémů; rozvoj vyjednávacích schopností. Trénink je určen manažerům, kteří chtějí rozvíjet svou osobnost a zdokonalovat se v profesní komunikaci v managementu, obchodě a personalistice a v dalších oborech.
Metody
Kurz probíhá formou praktického tréninku; účastníci budou pracovat jednotlivě i ve skupinách, řešit modelové situace, součástí výcviku bude i videotrénink pro zpětnou vazbu. Posluchači obdrží písemné pracovní materiály.
Forma
2 denní trénink
Obsah
o Základní principy efektivní komunikace manažera
o Typologie v komunikaci
o Specifika komunikace s různými typy
o Jak komunikovat při řešení konfliktních situací
o Vyjednávací strategie a taktiky
o Vyjednávací fáze a kriteria vyjednávání
o Osobnost vyjednavače
o Videotrénink