Cílová skupina
Kurz je určen těm pracovníkům, kteří jsou v častém kontaktu se spolupracovníky, nadřízenými nebo zákazníky (manažeři, marketing, asistentky, obchodní zástupci, personalisté aj.) a chtějí vědět, jaký je jejich typ osobnosti a kdo jsou „ti druzí“.
Přínos pro posluchače
Získáte znalosti, které vám pomohou v profesním i osobním životě rozpoznat typ osobnosti vašeho komunikačního partnera a poté i adekvátně přizpůsobit své jednání potřebám a komunikačnímu stylu daného člověka. Znalosti osobnostní typologie uplatníte při budování a řízení úspěšného týmu, vytváření dobrých vztahů k interním i externím klientům, a také při jednání a komunikaci s vašimi blízkými.
Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu a dovednost, která Vám pomůže v praxi poznat osobnost druhého a úspěšně zvládnout specifické komunikační situace.
Obsah
Metody
Skupinová diskuse, brainstorming, prezentace, interaktivní cvičení, nácvik a hraní rolí
Forma
1 - 2 denní trénink