Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz je určen pro liniový, střední a TOP management Efekty: *pochopit důležitost firemní kultury pro úspěch celé společnosti *rozumět pojmu loajalita a znát její cenu v podnikové kultuře *vědět, jak mohu vzbuzovat loajalitu u svých spolupracovníků *umět pracovat s nástroji podporující rozvoj firemní kultury *motivovat k aktivní účasti na pozitivních změnách ve firemní kultuře a k budování pocitu sounáležitosti
Obsah: *Firemní strategie a firemní kultura - styl řízení společnosti, orientace společnosti, zásady komunikace a spolupráce *Firemní ideje - poslání a vize společnosti, cesty k naplnění strategie, využití firemní kultury *Firemní hodnoty - charakter hodnot, poznatelnost hodnot *Loajalita - charakteristika, struktura a poznatelnost loajality *Možnost formování loajality - role zaměstnanců, role managementu, firemní nástroje formování loajality *Interní komunikace - cíle komunikace, nástroje, očekávané efekty *Dosažení změny - ztotožnění s cíli a strategií společnosti, dosažení žádoucího chování, precizní formulace role manažera a zaměstnanců