Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz je určen pro vedoucí pracovníky, personalisty, asistentky
Efekty: *pochopit důležitost firemní kultury pro úspěch celé společnosti *rozumět pojmu loajalita a znát její cenu v podnikové kultuře *vědět, jak mohu vzbuzovat loajalitu u svých spolupracovníků *umět pracovat s nástroji podporující rozvoj firemní kultury *motivovat k aktivní účasti na pozitivních změnách ve firemní kultuře a k budování pocitu sounáležitosti
Obsah: *firemní kultura - pojem, parametry, formování, udržování *vymezení pojmu loajalita a sounáležitost s organizací jako prostředku ke zvyšování výkonu organizace *loajalita a sounáležitost jako podnikový potenciál a jak lze využít *nástroje pro budování loajality a sounáležitosti *místo a role mezilidských vztahů v organizaci *vnitrofiremní komunikace jako předpoklad úspěšného budování loajality *jasná deklarace strategie, cílů a jejich sdílení všemi zaměstnanci - cíl nebo iluze *budování loajality v krizovém období - problémy a změny *aktivita organizace, plánování organizačních změn - jak docílit co nejvyšší úrovně identifikace zaměstnanců se změnami *vztah spokojenosti a loajality *role personalistů při budování loajality a sounáležitosti