Efektivní komunikace - intenzivní trénink individuálních dovedností posluchačů
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Efektivní komunikace - intenzivní trénink individuálních dovedností posluchačů
Určeno: Manažerům, podnikatelům, vedoucím týmů a koučům, personalistům - všem, kteří v jednáních s lidmi chtějí efektivněji prosazovat změny v chování druhých a současně pozitivně ovlivňovat úroveň vztahů mezi sebou a pracovníky útvaru i mezi jednotlivými útvary ve firmě. Limitovaný počet účastníků (4-6 osob)!
Cíle semináře: ? Umožnit účastníkům identifikovat silné stránky svých komunikačních dovedností a seznámit je s alternativními postupy umožňujícími prosazovat vlastní zájmy a cíle při zachování dobrých, vyvážených a otevřených vztahů ? Prohloubit dovednost účastníků sledovat účinek vlastních sdělení a podle reakce partnerů pružně měnit způsob komunikace při vedení dialogů a jednání s nadřízenými, podřízenými a spolupracujícími kolegy ? Procvičit komunikační dovednosti v typických pracovních situacích
Obsah: Komunikace jako prostředek prosazování osobních zájmů a cílů Komunikace jako prostředek ovlivňování vztahů mezi lidmi - Vliv zpětné vazby na pracovní výsledky a vztahy na pracovišti Komunikační bariéry Odhad účinku vlastní komunikace Vyjadřování emocí a postojů v komunikaci - Neverbální přesilové hry a neverbální techniky prolamování komunikačních bariér Verbální komunikace, účinné vyjadřování zájmů a postojů, uplatnění nároku, požadavku - Sebedůvěra v komunikaci Dialogy a vedení rozhovorů - Vylaďování atmosféry jednání - Vedení rozhovoru, umění klást otázky a naslouchat, zjišťovat názory a postoje partnera - Vyjádření nesouhlasu a získávání souhlasu - Oceňování druhých a přijímání ocenění - Sdělování a přijímání kritiky
Metody: Výklad, nácvik dílčích komunikačních technik, test stylu komunikace, řešení modelových situací zaměřených na korekci reakcí, jednání partnera. Limitovaný počet účastníků semináře (4-6) umožňuje, aby posluchači sami volili modelové situace pro nácvik konkrétních typů rozhovorů a také obdrželi individuální doporučení pro zvýšení účinnosti svých osobních komunikačních stylů. V případě zájmu účastníků mohou být využívány videozáznamy řešení modelových situací.
Rozsah semináře: 1 den
Popis: Způsob komunikace přímo ovlivňuje nejen bezprostřední reakce, ale i vztahy mezi lidmi. Nejasná komunikace může sama o sobě být zdrojem konfliktu. Seminář pomůže účastníkům: - lépe předvídat reakce druhé strany a porozumět jejím názorům a postojům - minimalizovat napětí v situacích střetů zájmů - vědomě utvářet otevřené kooperativní vztahy na pracovišti - vést dialog tak, aby dosahovali potřebné změny v chování druhé strany