Dovednosti při řešení konfliktů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    46381

Popis kurzu na míru Dovednosti při řešení konfliktů

Určeno:
Pracovníkům personálních a právních útvarů, manažerům, pověřovaných prosazováním zájmů organizace v opozičním prostředí a situacích, představitelům odborových organizací.


Cíle semináře:
Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích.Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem.Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.


Obsah:
Druhy konfliktů a jejich řešení
Strategie a prevence konfliktů
Svízelné typy osob
Umění kompromisu a dohody
Hádka jako komunikace
Role vedoucího v pracovních konfliktech


Metody:
Interaktivní výklad, trénink modelových situací, práce ve skupinách.


Rozsah semináře: 1 den


Popis:
V rámci sociálních vztahů v průběhu vzájemné komunikace dochází mezi lidmi zákonitě k názorovým či osobnostním střetům. Zdrojem těchto neshod jsou nejčastěji rozdílné zájmy, cíle, názory, hodnotové preference lidí, rovněž ale povahové a temperamentové rozdíly.Velkou roli při vzniku neshod hrají různá přání, úmysly a aspirace jednotlivých osob.Nelze pominout i působení osob se zvýšenou tendencí ke konfliktnímu jednání v jakékoliv situaci.

Dovednost úspěšně zvládat konfliktní situace a účinně jim předcházet lze trénovat a neustále zlepšovat.
Vzhledem k závažným destruktivním vlivům častých konfliktů na pracovní výkon a produktivitu pracovníků, patří schopnost úspěšného řešení konfliktů k základnímu "vybavení" vedoucích pracovníků na všech úrovních řízení.

Seminář Vám umožní tuto dovednost zdokonalit pro využití zvláště v pracovních vztazích.
Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích.Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem. Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.