Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis: Získáte větší jistotu při obchodním jednání na základě praktického výcviku: komunikačních dovedností, prodejních dovedností, porozumění potřebám zákazníků, sebedůvěry, kreativity a pozitivního postoje, organizování vlastního pracovního času, jednání se zákazníkem po telefonu.
Osobnost prodejce Komunikace Bariéry úspěšné komunikace, aktivní naslouchání Proces prodeje Příprava, informace o zákazníkovi, získávání informací, zjištění potřeb zákazníka, prezentace produktu, zásady správné argumentace, styly ovlivňování, překonávání námitek, uzavření prodeje Řešení stížností Orientace na dlouhodobý vztah Zhodnocení obchodního jednání Jednání se zákazníkem po telefonu