Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Obsah: Základy efektivní komunikace Porozumění verbální a neverbální komunikace Asertivita Sebepoznání Osobní rozvoj Řešení konfliktů Prodejní dovednosti Specifika prodeje po telefonu Vyřizování stížností a reklamací Zvládnutí stresu Závěrečný test, praktické přezkoušení
Rozsah semináře: Úhrnný počet vyučovacích hodin a tréninku: 136 výukových hodin.
Popis: Tento program je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Cílem rekvalifikačního kurzu je příprava lidí pro novou profesi "Prodejce po telefonu" a výkon pracovních činností - recepční, pracovníků telefonní ústředny, informačních středisek, kartoték, přijímání objednávek, zákaznického servisu, prodejních oddělení ve výrobních podnicích i nevýrobní sféře (sektor služeb, banky, pojišťovny, zdravotnická zařízení, úřady státní správy)
Program obsahuje komplexní znalosti a praktické dovednosti pro jednání s klientem a pro prodej po telefonu.