Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    46325

Popis kurzu na míru Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky

Určeno:
Obchodním zástupcům a prodejcům, pracovníkům obchodních oddělení.
Limitovaný počet účastníků.


Cíle semináře:
Zlepšíte se v dovednostech prodávat v konkurenčním prostředí.


Obsah:
Formy prodeje
Prodejní psychologie
Komunikace se zákazníkem
Proces prodeje a jeho příprava
Získávání informací o zákazníkovi
Vzbuzování zájmu zákazníka o produkt a jeho prezentace
Zvládání zákazníkových námitek
Umění argumentace při jednání o ceně
Uzavření prodeje a prodejní aktivity
Projednávání reklamací a stížností


Metody:
Nácvik dílčích prodejních dovedností a vedení jednání se zákazníkem, individuální rozbor hraní rolí v modelových situacích. Videonahrávky. Výklad a moderovaná diskuze.


Rozsah semináře: 2 dny


Popis:
Současná míra produkce výrobků ve všech komoditách a charakter konkurenčních tlaků způsobují, že nejen firmy, ale i jejich prodejci řeší stále častěji problém: "Jak a čím získat potenciálního zákazníka pro nákup našeho produktu, když stejný produkt nabízí řada konkurenčních firem a některé z nich i levněji?".

Do centra pozornosti se dostávají potřeby zákazníků, možnosti motivace zákazníků k nákupům a vztahy mezi zákazníky a prodávajícími.

Získávání nových zákazníků je nákladné a natolik náročné, že si firmy vytvářejí a udržují okruh stálých zákazníků.

Pro ně je aktuální i problém "Co můžeme udělat pro to, aby se dostatečný okruh našich zákazníků vracel k naší značce, firmě, obchodu, k našemu prodejci?"