Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Budování dlouhodobých vztahů se zákazníky
Určeno: Obchodním zástupcům a prodejcům, pracovníkům obchodních oddělení. Limitovaný počet účastníků.
Cíle semináře: Zlepšíte se v dovednostech prodávat v konkurenčním prostředí.
Obsah: Formy prodeje Prodejní psychologie Komunikace se zákazníkem Proces prodeje a jeho příprava Získávání informací o zákazníkovi Vzbuzování zájmu zákazníka o produkt a jeho prezentace Zvládání zákazníkových námitek Umění argumentace při jednání o ceně Uzavření prodeje a prodejní aktivity Projednávání reklamací a stížností
Metody: Nácvik dílčích prodejních dovedností a vedení jednání se zákazníkem, individuální rozbor hraní rolí v modelových situacích. Videonahrávky. Výklad a moderovaná diskuze.
Rozsah semináře: 2 dny
Popis: Současná míra produkce výrobků ve všech komoditách a charakter konkurenčních tlaků způsobují, že nejen firmy, ale i jejich prodejci řeší stále častěji problém: "Jak a čím získat potenciálního zákazníka pro nákup našeho produktu, když stejný produkt nabízí řada konkurenčních firem a některé z nich i levněji?".
Do centra pozornosti se dostávají potřeby zákazníků, možnosti motivace zákazníků k nákupům a vztahy mezi zákazníky a prodávajícími.
Získávání nových zákazníků je nákladné a natolik náročné, že si firmy vytvářejí a udržují okruh stálých zákazníků.
Pro ně je aktuální i problém "Co můžeme udělat pro to, aby se dostatečný okruh našich zákazníků vracel k naší značce, firmě, obchodu, k našemu prodejci?"