Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Jednání s klienty u přepážky (v prodejně)
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.)
Cíl semináře: Vycvičit účastníky v obchodním jednání u "přepážky" (recepce, bankovní provoz ap.).
Obsah semináře: Zákaznický přístup, obchodní kompetence, komunikační dovednosti, typologie klienta, řešení obchodních situací, jednání v konfliktních situacích.
Použité metody: - výklad s diskusí - sebereflexe účastníků - řešení modelových situací - hra rolí - TV záznam s rozborem
V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat : * provedení výukového semináře k uvedené tématice * výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti * konzultace k řešení Vaší problematiky
Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.