Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.)
Cíl semináře: Procvičit s účastníky semináře základní marketingové postupy získávání trhu.
Obsah semináře: Metody tvůrčího myšlení, marketingový mix, segmentace trhu, uplatnění marketingové strategie, typologie zákazníka (klienta).
Použité metody: - výklad s diskusí - sebereflexe účastníků - týmové řešení - řešení modelových situací - zpracování projektu
V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat : * provedení výukového semináře k uvedené tématice * výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti * konzultace k řešení Vaší problematiky
Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.