Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Pro koho zejména: - manažeři a jejich sekretariát - obchodní zástupce - spojovatelé ve firmě
Cíl semináře: Vycvičit účastníky v dovednostech komunikace po telefonu (možno založit na reálném "telefonním auditu" firmy).
Obsah semináře: Psychologie komunikace po telefonu, rétorické dovednosti, řešení náročných telefonátů, videotréning reálných telefonátů.
Použité metody: - sebereflexe účastníků - výklad s diskusí - hra rolí - TV záznam s rozborem
V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat : * provedení výukového semináře k uvedené tématice * výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti * konzultace k řešení Vaší problematiky
Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.