Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
K rozvíjení potenciálu moderních firem a organizací neodmyslitelně patří vzdělávání v oblasti obchodních jednání, úspěšného prodeje, komunikace s klientem a uzavírání obchodu. Začátečníkům i rutinou unaveným manažerům a obchodním zástupcům nabízíme kurz, na základě kterého budou moci zvýšit efekt svého pracovního úsilí, a který dodá čerstvou inspiraci a motivaci k novým obchodním aktivitám. Předáváme praktické zkušenosti obchodníků z mnoha oborů a propojujeme je se znalostmi psychologie a sociologie.
V tématické náplni kurzu jsou mimo jiné techniky vyjednávání, práce s obchodní partnerem, odkrývání rozdílu mezi skutečnou a deklarovanou motivací, triky a mechanismy logické a nelogické argumentace, práce s emočním nátlakem, řízení procesu komunikace, taktika a strategie zvyšování tlaku na snížení nebo zvýšení ceny, zvládnutí techniky práce s hlasem, zpracování metakomunikačních informací, odhalování svého vlivu na ostatní osobnosti.