Řízení vztahů s klíčovými zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Manažerské kurzy Ostatní kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    451427

Popis kurzu na míru Řízení vztahů s klíčovými zákazníky

Určeno pro:
střední management, obchodníci

Cíl:
* Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu ke klíčovým a strategickým zákazníkům
* Osvojit si různé metody a formy analýzy současného stavu přístupu u V.I.P. zákazníků
* Získat přehled obvyklých důvodů ztráty V.I.P.zákazníků

Obsah:
* Nový důraz na řízení vztahů s klíčovými zákazníky
* Kdo je klíčový zákazník?
* Co skutečně víte o klíčovém zákazníkovi?
* Další možná kritéria pro dosažení stálého rozvoje vztahů
* Jakou strategii zvolit pro zvýšení obchodu s klíčovými zákazníky?
* Funkce, cíle a zodpovědnosti zákaznického týmu
* Individuální obchodní plán zákazníka
* Proces tvorby obchodního plánu pro zákazníka
* Proč ztrácíme zákazníky?