Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Určeno pro: střední management, obchodníci
Cíl: * Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu ke klíčovým a strategickým zákazníkům * Osvojit si různé metody a formy analýzy současného stavu přístupu u V.I.P. zákazníků * Získat přehled obvyklých důvodů ztráty V.I.P.zákazníků
Obsah: * Nový důraz na řízení vztahů s klíčovými zákazníky * Kdo je klíčový zákazník? * Co skutečně víte o klíčovém zákazníkovi? * Další možná kritéria pro dosažení stálého rozvoje vztahů * Jakou strategii zvolit pro zvýšení obchodu s klíčovými zákazníky? * Funkce, cíle a zodpovědnosti zákaznického týmu * Individuální obchodní plán zákazníka * Proces tvorby obchodního plánu pro zákazníka * Proč ztrácíme zákazníky?