Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určeno pro: TOP management, střední a nižší management
Cíl: * Získání podnětných informací o principech a dovednostech zvládání konfliktů a problémů * Osvojení si dovedností prevence konfliktů, vedení pohovorů, řízení konfliktů, přípravy na řešení konfliktů, volby optimálního řešení, analýzy konfliktů a převodu na řešení problému * Osvojení si základních dovedností role facilitátora a mediátora při řešení konfliktů na pracovišti * Prohloubení si dovedností při uplatňování různých řešení zvládání konfliktů
Obsah: * Význam konfliktu pro zúčastněné, pracovníka, tým a firmu * Rizika a přínosy konfliktu * Přirozené cesty řešení konfliktu * Profesionální cesty řešení konfliktuu * Prevence konfliktu * Převod konfliktu na řešení problémů * Řešení problému a jeho fáze * Role facilitátora při řešení konfliktní situace (já - podřízený - podřízený) * Přesvědčování, projednávání a vyjednávání při řešení konfliktů a problémů