Péče o zákazníky - řešení problémů, konfliktů a stížností
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Péče o zákazníky - řešení problémů, konfliktů a stížností
Určeno pro: obchodníci
Cíl: * Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně * Seznámit se s základními pravidly prozákaznické etikety * Naučit se a trénovat techniky zvládání komunikačně obtížných situací
Obsah: * Techniky a principy komunikace se zákazníkem * Struktura rozhovoru s klientem - fáze rozhovoru a jejich význam * Zjišťování informací (potřeb, očekávání) a práce se získanými informacemi v dalším průběhu rozhovoru * Soulad osobních a firemních hodnot a jejich prezentace v průběhu jednání se zákazníky * Společenská a prodejní pravidla a jejich uplatňování při jednáních se zákazníky * Techniky zvládání komunikačně obtížných nebo nestandardních situací při jednáních se zákazníky