Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určeno pro: Top Management, střední a nižší management
Cíl: Osvojení si principů efektivní manažerské komunikace - přesvědčování, předávání zpětné vazby, přijímání kritiky, jednání s různými typy, neformální pohovory
Obsah: * Formy manažerské komunikace - možnosti a úskalí * Význam interaktivní a průběžné manažerské komunikace * Asertivní přístup - přijímání kritiky, odmítnutí, získání pozornosti * Sdělování kritiky nebo hledání příležitostí pro změny a růst? * Základní zásady mluveného projevu (jasnost, přátelský přístup, věcnost) * Jednání s pasivním typem podřízeného (nedůvěra, sebepodceňování) * Jednání s agresivním typem podřízeného (silné sebevědomí, dominance) * Efektivní komunikace po telefonu (telefon, mobilní telefon) * ...............