Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíl: Osvojit si dovednosti při jednání se stálým a klíčovým zákazníkem, budování vztahů, vytváření vazeb a závislostí, udržování kontaktů, neformální komunikace, vyhledávání příležitostí a zvyšování loajality klíčových zákazníků
Obsah: * Analýza stálého a klíčového zákazníka * Vytváření a budování vazeb a kontaktů * Neformální formy komunikace se stálým a klíčovým zákazníkem * Inovace a kreativita v navazování vztahů * Principy lobbyingu * Vyhledávání příležitostí pro navazování vztahů s klíčovým zákazníkem * Podpůrné aktivity pro V.I.P. osoby * Řešení modelových situací neformální komunikace s klíčovým zákazníkem