Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Aktivní řízení vztahů se zákazníky
Určeno pro: obchodníci
Cíl: * Získání informací, podnětů a zkušeností v přístupu k zákazníkům * Uvědomění si svého vlivu obchodníka a péče na udržení zákazníka * Získání informací o různých typech metod komunikace a získání zpětné vazby
Obsah: * Analýza současného stavu a volba taktiky * Efektivní příprava na jednání s klíčovým zákazníkem * Důležité aspekty při jednání s klíčovým zákazníkem * Zahájení jednání, cíl a účel * Úvodní "sondáž" a naladění se * Získání pozornosti a prvotního zájmu * Udržení směru jednání a sledování efektivity * Další formy zvládání námitek a odmítnutí * Nabídka řešení a alternativní postup