Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Stížnosti a reklamace a jejich zvládání
Trénink je určen manažerům a pracovníkům reklamačních oddělení a zákaznických center obchodních a servisních útvarů a firem.Naučíte se zvládat vyřizování stížností a reklamací. Procvičíte si dovednosti potřebné k úspěšnému jednání s klienty. Tréninku bude předcházet analýza tréninkových potřeb a zjištění aktuální situace včetně stanovení cílů. Nejčastějšími tématy tohoto tréninku bývají následující témata: Význam stížností a reklamací, důsledky nespokojenosti zákazníků pro firmu Reakce stěžujících si zákazníků Verbální a neverbální stížnost Techniky zvládání emocí zákazníků - snižování napětí v rozhovoru Pravidla postupu efektivního vyřizování oprávněných stížností Jak efektivně postupovat při vyřizování neoprávněných stížností Specifika vyřizování stížností po telefonu a osobního vyřizování stížností Vyřizování reklamací vyjednáváním se zákazníkem Jak rozeznat nátlakové postupy v jednání zákazníka a minimalizovat jejich vliv na průběh a výsledek jednání Formulace reklamace jako řešitelného problému - techniky zavázání zákazníka ke spolupráci při hledání oboustranně akceptovatelného řešení nápravy