Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    439519

Popis kurzu na míru Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Určeno pro: obchodníky, kteří vytvářejí a obsluhují trhy klíčových zákazníků

Trénink je zaměřen na dovednost efektivně vykonávat servis klíčovým zákazníkům. Je převážně zaměřený na techniky a dovednost „dotazování se“. Hlavním cílem je naučit účastníky průběžně a důsledně získávat potřebné informace o potřebách zákazníka, o jeho plánech, o aktivitách konkurence a naučit se je využívat při prodeji. Cílem je dokázat „vytvářet kooperativní dlouhodobé vztahy“ se svými zákazníky. Zajistit si konkurenční výhodu a „neminout“ příležitost k dalšímu prodeji nebo crossellingu.

Témata:

  • Jak získávat potřebné informace
  • Osobní kontakt jako součást servisu
  • Jak pracovat s konkurencí
  • Jak spravovat potřebné informace
  • Jak budovat „kooperativní vztahy“ se zákazníkem a jeho lidmi
  • Jak si vytvořit dobrou náladu (osobní rozvoj)