ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se zaměřují na cestu a zkušenosti zákazníka, a ty, kteří jsou odpovědné za podporu vztahů s partnery a dodavateli.
Kurz pokrývá klíčová témata, jako je SLA design, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, CX a UX design, customer roadmapping a další.
Poskytne kandidátům nástroje ke zvýšení spokojenosti zúčastněných stran, které jsou nedílnou součástí obchodního úspěchu v současném konkurenčním prostředí.
ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se zaměřují na zkušenosti zákazníka, a ty, kteří jsou zodpovědní za podporu vztahů s partnery a dodavateli.
Akreditované školení a ITIL 4 Foundation jsou vstupním předpokladem k certifikaci ITIL® Specialist Drive Stakeholder Value.