Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje?
Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?
Jak se naladit na posluchače, abychom vytvořili atmosféru důvěry, otevřenosti a klidu, vytvoření takzvaného RAPORTU
Jak zahájit rozhovor, Struktura 4 MAT
Na co zaměřit svoji pozornost aneb z čeho získáváme informace o uchazeči
Otázkománie aneb umění pokládat otázky – forma otázek (otevřené/uzavřené, pozitivní/negativní), okruhy a oblasti otázek, zvídavé otázky a jak jít více do hloubky
Kreativní způsoby a struktury dotazování: Logické úrovně, Kolo balance, Škála, 7 statečných otázek, struktura G R O W, Otázky S W O T a jejich obrazová varianta, Zázračná otázka Steva de Shazera ve výběrovém řízení, Závěrečná otázka
Jak ukončit a zarámovat rozhovor s uchazečem (termíny, follow-up, závazky, jeho otázky…)