PR strategie pro interní komunikaci

Popis kurzu na míru PR strategie pro interní komunikaci

 

  • Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu

  • Jak uchopit přesun PR komunikace do digitálních médií a využít možnosti content marketingu

  • Definování komunikačních cílů dle SMART

  • Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit

  • HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení

  • Volba vhodných komunikačních kanálů

  • Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme

  • Firemní časopis a pravidla jeho tvorby

  • Jak využít sociální sítě interně

  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations

  • PR a krizová komunikace – připravte se včas

 

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.