HR marketing pomocí sociálních sítích

Popis kurzu na míru HR marketing pomocí sociálních sítích

 

  • Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů

  • Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy

  • Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony

  • Co je to obsahová strategie – jak sdělit zaměstnanecké benefity

  • Jaké formáty komunikace zaujmou uchazeče o zaměstnání

  • Jak využít blogy a newslettery

  • Storytelling – oslovte silným příběhem

  • Video marketing a virální video – proč se vyplatí

  • Komunitní marketing – jak vytvářet věrné členy komunity a jak je motivovat

  • Kritické body při tvorbě komunit – na co si dávat pozor

  • Role personalisty – osobní značka a mikro komunita

  • Jaké sociální sítě vybrat a proč – jaké mají konkrétní sítě výhody a nevýhody: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yammer…

  • Jaké on-line a off-line akce zaujmou – eventy, konference, workshopy

 

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.