„Chyby stojí čas a peníze.“
Komu je kurz určen:
Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v mezinárodním prostředí.
Obsah:
- Co potřebujete vědět o kultuře svých kolegů a partnerů, než s nimi začnete pracovat nebo vyjednávat?
- Jak ovlivňuje Váš "kulturní mindset" práci, profesionální vystupování a styl komunikace?
- Jak se liší Vaše hodnoty, postoje a pracovních postupy od Vašeho kolegy a obchodního partnera z jiné kultury?
- Jaký je komunikační styl práce Vašeho kolegy nebo obchodního partnera?
- Jak se kultury liší v dodržování termínů, realizaci a plánování projektů, obchodní komunikaci, týmové práci a řešení krizí?
- Jak kultura ovlivňuje styl řízení, co byste měli znát jako globální manažeři v mezinárodních společnostech?
- Které kulturní dimenze a hodnoty jsou rozhodující pro úspěšnou mezikulturní spolupráci?
- Jak manažeři využívají znalosti kulturních rozdílů při motivaci, spolupráci na projektech, poskytování zpětné vazby, zavádění změn a řešení mezikulturních konfliktů.
- Jaká jsou rizika pro zajištění úspěšné komunikace a realizace projektu v multikulturním týmu.
- Jak řešit konflikty, poskytovat zpětnou vazbu a delegovat pravomoci v multikulturním prostředí.
- Kdy vznikají kulturní nedorozumění v mezinárodní společnosti? Jak se vyhnout k
Co získáte: