
„Chyby stojí čas a peníze."
Komu je kurz určen:
Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v mezinárodním prostředí.
Obsah kurzu:
- Kde vnikají překážky při komunikaci a jak jim předejít?
- Kulturní specifika, která určují obchodní chování partnerů a zákazníků z vybraných kultur.
- Jak navázat kontakt, představit firmu a její produkty.
- Jak uspořádat obchodní schůzku a začít budovat obchodní vztahy s jinými kulturami.
- Podle čeho si obchodní partneři a zákazníci vybírají své protějšky pro spolupráci?
- Jakou taktiku zvolit pro obchodní jednání s jinými kulturami?
- Jaká témata zvolit pro neformální rozhovory, kdy začít hovořit o pracovních záležitostech?
- Jak číst řeč těla, neverbální komunikace (různý význam gest …)
Co získáte: