Ing. Ivana Tichotová, MBA Cross-Cultural Coach, pracuji individuálně s lídry a top manažery, vedu workshopy ve společnostech, propojuji lidi a kultury, zakladatelka Etiquette & Protocol Academy of Prague
|
„Existuje pět základních vlastností, které dělají každý tým skvělým: komunikace, důvěra, kolektivní odpovědnost, starostlivost a hrdost. Rád si představuji každou z nich jako jeden z prstů své ruky.“ — Mike Krzyzewski, basketbalový trenér
„Genialita v komunikaci je schopnost být zcela upřímný a zároveň ohleduplný.“ — John Powell, skladatel
„Nejdůležitější věcí v komunikaci je slyšet, co nebylo řečeno nahlas.“ — Peter Drucker, rakouský ekonom
Obsah:
Např.: Pokud chcete být zajímaví, zajímejte se. Z toho, co povíte, se nic nového nedozvíte. Učte se od jiných, naslouchejte jim.
Zahájíte jej nejlépe komplimentem nebo zájmem o druhého a konverzace se s lehkostí rozproudí.
Poradíme, jak elegantně a rychle utéct od témat, ke kterým byste se neradi vyjadřovali, a přitom nikoho neurazit.
Např. náboženství, peníze nebo sexuální orientace jsou jasná společenská tabu. Jak je to ale s takovým počasím?
Taktika, jak se představit a zaujmout protějšek v pár vteřinách.
Zajímají Vás triky, jak se zbavit trémy? Jak se rozmluvit, abyste byli poutavými řečníky?
Postoje, gesta, dotyky, pohyb těla, pohledy – co vše o Vás prozradí a jak naopak přečíst řeč těla obchodní protistrany?
Jak vypadá obchodní a jak osobní dopis, nejčastější přešlapy v písemné komunikaci. Víte například, jak se píše správně datum nebo číslovky? 5.000 Kč nebo CZK 5,000 Kč – který zápis znamená pět tisíc a který pět korun?
Největší chyby a užitečné rady, např. jak se nechat elegantně zapřít svou asistentkou.
V kanceláři, ve výtahu, na schodech, v autě, v restauraci. Kam v autě posadíte nejváženějšího hosta?
Představení, pozdrav, oslovování, vizitky, pozvánky, dary. Kde se vizitky předávají oběma rukama a kde nikdy levou rukou?
Ve které zemi nikdy neuslyšíte přímé „ne“ jako odmítnutí, protože by tím dotyční ztratili tvář? Ve které zemi lidé přijmou upřímnou kritiku a kde je to naopak urazí? Kde komunikujete se šéfem, jako by byl na stejné pozici jako Vy, a kde se naopak dodržuje přísná pracovní hierarchie? Kde je třeba říci vše do detailu a kde se naopak od dětství vyučuje umění „číst mezi řádky“?
Forma:
Kurz není jen o powerpointových prezentacích. Slibujeme, že se rozhodně nebudete nudit. Mnoho získaných informací si obratem a zábavnou formou vyzkoušíte v praxi, teoretické znalosti ještě utvrdíme vizuálním zážitkem v podobě krátkých videí, díky nimž si snadněji zapamatujete jednotlivé postupy, zasoutěžíte si s naší společenskou hrou a na doma Vás kromě pracovních sešitů vybavíme ještě aplikací, s níž budete moci nabyté znalosti dále trénovat a získávat bez větší námahy i mnohé další.
Co získáte: