Maximum z agentů call centra

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    423095

Popis kurzu na míru Maximum z agentů call centra

Záměr workshopu

Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést zákazníkovi překvapení a nezapomenutelný zážitek." A tak jsem se nad tím zamyslel.

Překvapení a zážitek? V kontaktu s lidmi?

Co dělá takový kontakt jedinečný?

Kdyby existovalo kouzlo, které udělá jakoukoli službu jedinečnou, co by to bylo? A napadlo mě:

POCITY    EMOCE     STAV

Člověk zažije tisíce různých stavů během jediného dne. Stavy lze měnit rychle. Někdy během okamžiku.

… většina lidí to však nedělá vědomě …

Co získáte

Úspěšnost klientských telefonátů ovlivňují různé faktory, zvláště fyziologie, která se projeví v hlase, precizní použití jazyka a zaměření pozornosti agentů. Tyto faktory lze velmi uspěšně rozvíjet a využívat. A přesně to se naučíte během našeho workshopu. Obdržíte celou řadu praktických a užitečných pomůcek a nástrojů pro učení, plánování a řízení dlouhodobého rozvoje těchto „měkkých“ dovedností.

Viac info na http://www.cekota.com/index.php?cmd=page&id=44

Příloha doplňující kurz na míru Maximum z agentů call centra

Příloha kurzu