Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést zákazníkovi překvapení a nezapomenutelný zážitek." A tak jsem se nad tím zamyslel.
Překvapení a zážitek? V kontaktu s lidmi?
Co dělá takový kontakt jedinečný?
Kdyby existovalo kouzlo, které udělá jakoukoli službu jedinečnou, co by to bylo? A napadlo mě:
POCITY EMOCE STAV
Člověk zažije tisíce různých stavů během jediného dne. Stavy lze měnit rychle. Někdy během okamžiku.
… většina lidí to však nedělá vědomě …
Úspěšnost klientských telefonátů ovlivňují různé faktory, zvláště fyziologie, která se projeví v hlase, precizní použití jazyka a zaměření pozornosti agentů. Tyto faktory lze velmi uspěšně rozvíjet a využívat. A přesně to se naučíte během našeho workshopu. Obdržíte celou řadu praktických a užitečných pomůcek a nástrojů pro učení, plánování a řízení dlouhodobého rozvoje těchto „měkkých“ dovedností.