Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Komu je kurz určen: telefonní operátoři, bankéři, všichni, kteří při své práci využívají telefonní komunikaci
Cíl a přínos: Uvědomit si vliv komunikačních dovedností na snižování stresové zátěže. Nacvičit asertivní reakce na nevhodné způsoby komunikace.
Obsah: * Jsou telefonní operátoři ohroženi stresem více než jiné profese? - Obecné situace vyvolávající stres a konkrétní stresory práce telefonních operátorů * Jaké komunikační dovednosti mohu použít pro snížení stresové zátěže - asertivita, efektivní řešení konfliktů * Jak reagovat na neproduktivní styly komunikace - nácvik asertivních technik ve směru snižování rizika eskalace konfliktu