Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Obtížné situace a jejich zvládání
Komu je kurz určen: telefonní operátoři, bankéři, všichni, kteří při své práci využívají telefonní komunikaci
Cíl a přínos: Tréninkový seminář s cílem rozpoznávat možná úskalí vzniku obtížných situací a naučit se je profesionálně zvládat.
Obsah: * Co vše může vyvolat obtížnou situaci v telefonu * Jaké jsou projevy neproduktivních komunikačních stylů - pozitivita, agresivita, manipulace * Jak se projevují stresové situace u mě a jak u partnera v komunikaci * Jakým způsobem zvládat obtížné situace - strategie * Jak mohu rozpoznat vznik obtížné situace již v počátku * Jak se mohu bránit manipulaci