Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Komu je kurz určen: obchodní zástupci a prodejci na juniorských pozicích
Cíl a přínos: Objasnit účastníkům význam základních pojmů a pravidel prodeje, prohloubit znalosti o funkci komunikaci v rámci prodejního procesu. Seznámit účastníky s osobnostními styly, pomocí praktických příkladů projít hlavní kroky prodejního procesu.
Obsah: * Co je to prodej. Kdo je to prodejce. Kdo je to zákazník. Co je to produkt. Co je to služba. Co jsou to prodejní dovednosti. * Komunikace - červená nit obchodního jednání (etymologie; kdo, co, jak, proč, kdy, kde; co si sdělujeme; jak si rozumíme; jazyk prodejce a jazyk zákazníka; naslouchání, řeč těla) * Typologie osobností dle metodiky MBTI * Prodejní proces - etapy, pravidla, příklady