Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Komunikace s problémovým klientem
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb
Cíl a přínos: Orientovat se v různých typech lidí a dokázat se přizpůsobit. Posílit sebedůvěru ke zvládání problémových klientů a naučit základní pravidla jednání. Poznat svoje projevy a reakce ve stresové situaci, zlepšit sebekontrolu.
Obsah: * Proč jsou někteří lidé v pozici klienta problémoví * Jak řídit komunikaci, jednat a uzavřít obchod s tzv. obtížnými typy klientů (agresivní, pasivní, nerozhodný) * Jak rozpoznat manipulaci a lež, volba a použití správné zvládací techniky * Jakým způsobem efektivně reagovat na kritiku * Přijměte reklamaci jako výzvu k upevnění vztahu