Praktická asertivita v jednání s klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    413772

Popis kurzu na míru Praktická asertivita v jednání s klientem

Komu je kurz určen:
obchodníci

Cíl a přínos:
Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.

Obsah:
* Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu
* Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta
* Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení
* Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání
* Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání