Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Praktická asertivita v jednání s klientem
Komu je kurz určen: obchodníci
Cíl a přínos: Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.
Obsah: * Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu * Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta * Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení * Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání * Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání